Zondag/maandag

1 oktober 2019 - Vík í Mýrdal, IJsland

Zondag vol goeie hoop op pad gegaan... maar de zondagen in ijsland zijn dus hetzelfde als thuis... druk!  We werden onder de voet gelopen door heel china....we hadden et dus snel gezien... gelukkig scheen de zon volop.. dus terug naar de kiet.. 's avonds had jap het lumineuze idee om een zeevis tocht te boeken, en na het online boeken en betalen kwam ie erachter een kleine 450€ betaald te hebben😆😂😂... helemaal over de pis... bleek ie dubbel geboekt te hebben... dat regelen we daar morge wel zei ik em... dus de volgende dag op naar Reykjavik... komen we daar bij die boot aan.... staan we niet op de lijst!! Bleek ie ook nog eens voor volgende week geboekt te hebbe! Whaaahahaha ik kwam niet meer bij😆😆😆... toen kon ik em opvegen!! Nu vandaag wel weer on the road, het weer is ons zeer goed gezind.. tot nu toe 1 keer regen gehad.

1. Chloe:
    1 oktober 2019
    Hahahahaha sorry Jap maar dit is wel weer heel typisch jou! Doe je zo je best heh.... gerums 😂 maar! Mochten jullie mee en hebben jullie t allemaal weer in orde kunnen maken? 🤗 wat fijn dat jullie zo lekker weer hebben, geniet ervan ☀️🌤☀️
  2. Gerben van eck:
    1 oktober 2019
    Hij heeft z'n geld ondertussen terug😆🤓